Voice

وبلاگ دیگر من

 

 

  • VOICE

نظرات  (۵)

خب نمیدونم که این فایل ها با چه هدفی و از کجا قرار میگیرن توی این وبلاگ.بعضی از فایل ها رو گوش داده بودم قبل ها.این یکی جدید بود.جالب هم بود.حیف که هیچ مشخصاتی ازش نیست

منی ک این حسو دارم افسردم؟پس چیکار کنم؟وقتی به مامانم میگمو دلیل میخواد واسه همه چی...

چه خوب بود ...

  • شهروز براری صیقلانی
  • دوستان من  یک عمر ینی ۳۰ سال از تفاوت روحیات عجیب و غیر قابل توصیفی ک دچارش بودم عاجز بودم زیرا هیچ کس نمیدانست ک چه میگویم و از چه چیزی حرف میزنم ،   و این برام درد بود  ولی نه به اندازه ی فراز و فرود های روحی درونم ،    تا عاقبت اگاه شدم که تمام طول زندگی دچار اختلال دو قطبی بودم و خبر نداشتم ‌  الان بغضم گرفته از اینکه  پدرم در اومد تا به دیگران توضیح بدم که اختلال دو قطبی هیچ ربطی با دوشخصیتی نداشته و ندارد ، بلکه کلا یک چیز متفاوت و بی شباهت و بی ربطه ‌    من نوسانات روحی غم و شادمانیم  از منفی یک صد هزار (افسردگی بی نهائت شدید) تا به مثبت صد و یک هزار (سرخوشی و شیدایی جنون امیز ،بحدی که بارها از شدت خوشحالی  دست به خودکشی از صمیم قلب و  رضایت قلبی زده بودم در نوجوانی)       در حالیکه افراد عادی نوسانات غم تا شادمانی شون از منفی صد تا مثبت صد و یک هست .      یعنی هجم تحمیل شده ی احساسات درونی ام بیش از حد تحمل برای روح و روان و کالبد زمینی یک ادم هست   و واقعا کم میارم همیشه ‌     و دوره های شیدایی کوتاه و افسردگی طولانی و فرسایشی  ازم یه  موجود  عجیب ساخته که همه خواهان معاشرت با منن اما مجبورم دوری کنم چون اونا از اختلالم خبر ندارن و فقظ ظاهر سالم و شادابی و طراوت ظاهری ام رو میبینند که فقط یک نقابه ‌   و  من الان خیلی راحت ترم  چون جواب ازمایش تخصصی اختلال قطبی ام از یه کلینیک معتبر در **** اومد و من خوشحالم که دلیل درک نشدن هایم را طی زندگی فهمیدم   و لااقل میدونم  که  دیگران اگر هرگز درکم نکردن از قصد و بد نیتی اونا نبوده بلکه طفلکی ها  قادر به فهمیدن چیزی ک درونم میگذشت نبودن ‌   من فوق لیسانس میکانیک سیالات از شیراز و خودم اصالتا یک رشتی اصیل هستم ‌    و  برای همه تون ارزوی بهترین ها رو دارم    شاد خوش سلامت و اسایش و ارامش  خیمه زده بر احوالتون باشه .     شهروز براری صیقلانی

    وحید اخوان رابع   

    افرین ب اون فردی که خودشان را شهرزاد برای سیقلانی معرفی نموده    +-  افرین ب شجاعتت برادر یا خاهر هم وطن+  زیرا +-  مهمولن هیج کس‍ ‍‍پی  حاضر ب  گفتن چنین  چیز ه‍‌ ا یی +-  نیست      +-    شوما از مرحله ی  یک فرد عامی و عوام  +- بلند مرتبه تر و بالا تری  ک  شهامت ‍+- اعتراف ب حقیقت را داشتن ای          منم+- مشکلات افسردگی و اعتما +- بنفس دارم +-    و از  چیز هایی رنج میگشم  ک زاهرن فرد نظر دهنده ↑ قبلی  به هیج وجه  از اونا رنج نمیکشه+-  و نمیکشید  ک خودش را معرفی نمود و  این همه  از خودش بد و عیب ایراد گفت +-  و اهتراف ب روانی بودن  کرد ‌         واقعا یه تخته اش کم بوده ک خودش+-  خودش را   +-   زیر سوال برد    خخخخخ   واقعن که..،،+-       م چ پور- 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی